Support

Få hjælp

Du kan finde yderligere hjælp og dokumentation på ARAS Wiki.

Generel support

ARAS Security A/S yder support til installatører af vores produkter, samt slutbrugere efter aftale.

Support er i udgangspunktet gratis for alle installatører med gennemført NOX grundkursus.

Support indebærer afhjælpning af fejl, analyse, råd og vejledning vedrørende programmering og konfiguration.

Klik her for eksempler på både gratis og betalt hjælp.

Kontakt support

Kontakt supporten via:

Du kan også selv skabe en "ticket" i vores supportsystem, eller tjekke status på en supportsag.

Support Ticket Systemet findes her: https://aras.supportsystem.com/

Direkte programmering

Hvis du i stedet har behov for, at vi hos ARAS direkte skal programmere/konfigurere en løsning, kan du vælge at "købe hjælp".

Ved større opgaver skal du indhente tilbud.

Ved at klikke på 'Accepter alle' giver du samtykke til, at vi kan indsamle oplysninger om dig til forskellige formål, herunder: Statistik og Markedsføring