Support

RMA

RMA forespørgsel

For at returnere en vare grundet fejl eller lignende, bedes du først udfylde nedenstående RMA formular.

Det vil være en fordel at tage kontakt til ARAS Security support (support@aras.dk), inden formularen udfyldes, for at afdække problemet.

Før du sender en RMA-forespørgsel, læs venligst nedenfor:

  • Send ikke varer retur, før at du har fået et RMA-nummer.

  • RMA-nummer modtages efter at RMA forespørgslen er behandlet.

  • Alle varer der sendes retur, skal være forsvarligt indpakket og med tydeligt markeret RMA-nummer.

  • Der kan blive pålagt et fejlsøgningsgebyr (500 DKK) på varer, hvor den beskrevne fejl ikke kan påvises.
    Husk derfor en detaljeret fejlbeskrivelse nedenfor.

NB.

Alle SmartIntego produkter skal nulstilles inden de leveres retur!

Ved at kontakte os accepterer du, at dine oplysninger vil blive gemt i vores backend og CRM-system. Læs mere i vores persondatapolitik.

Ved at klikke på 'Accepter alle' giver du samtykke til, at vi kan indsamle oplysninger om dig til forskellige formål, herunder: Statistik og Markedsføring